jullängtan

Jag längtar så till julen, dessa bilder nedan är från förra året då jag firade jul uppe i sälen med Tommys familj. Det är såå mysigt att vara där uppe, man blir ju verkligen garanterad en vit jul om man säger så. Älskar känslan av att vara där. Förhoppningsvis så firar vi jul där uppe nästa år också då mina föräldrar och bror åker till Thailand den 28de December och har bestämt att inte fira någon jul. Och jag som är den största julälskaren som går på denna jord MÅSTE ju självklart fira jul. Kruxet är bara att jag jobbar till halv sex dagen innan jul så det får man ju försöka fixa på något sätt. Dock vet jag ju inte om jag kommer jobba då, kanske redan har gått på mammaledigheten då, om jag får gå tidigare med havandeskapspenning dvs.
Jag ser framför mig mig själv fira jul med stoor mage, en fin röd klänning och hela Tommys familj samlad. Dom går verkligen all in när de firar jul med dopp i grytan, dans runt granen, kalle anka, jultomte så det är verkligen roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0