myys

Nu är jag hemma hos mig med min gravida bästis, min käre sambo är på fiskeresa över helgen så Erica håller mig sällskap för kvällen. Vi ska ha en sleepover som gamla tider, med godis, cola och film. Det är mysigt :)
Imorgon blir det shopping för fulla muggar då min älskade pojkvän häromdagen gav mig ett presentkort i Farsta centrum på 2000 kronor. Anledningen var att jag har varit ledsen på sista tiden. No kidding, hormonena spökar som i helvete så jag gråter ju när jag är glad, ledsen, arg och trött. Jag gråter konstant det vill säga så man kan ju hoppas att han köper fler presenter till mig av medkänsla :)
Jag och Erica för några månader sedan :) Är så glad att vi är gravida tillsammans, så kan vi prata om allt huur mycket som helst utan att någon tröttnar :) Och att vi kommer vara mammalediga tillsammans är obetalbart! Lattemorsorna nummer 1, haha!

Kommentarer
Postat av: Erica

Älskar dig!!!

2011-08-05 @ 20:11:44
URL: http://ericanygrenbackman.blogg.se/
Postat av: Moster Erika

Kommer läsa här varje dag;-)

2011-08-05 @ 20:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0