nya möbler

Äntligen får jag sitta ner!
Idag har vi shoppat, vi var en sväng på Ikea och kom hem med en ny garderob att ha i hallen, byrå till hallen samt en bokhylla/skåp att ha i vardagsrummet. Vi har så mycket skit hemma och inte tillräckligt med förvaring så sedan vi gjorde om här hemma, målade om och köpte ny soffa och matbordså har vi haft massa saker i en ikeakasse i sovrummet då vi slängde en del möbler som inte var så vackra. Det har inte varit så fint om man säger så, så ääntligen har vi tillräckligt med förvaring här hemma till allt vi har + till alla bebissaker vi kommer att behöva så det är som en sten lyfts från bröstet.
Vi har fått upp garderoben och jag har precis organiserat in alla saker i den så nu tar vi en paus och fortsätter med resten av möblerna imorgon. När allt är klart ska jag ta en bild så att ni får se hur fint det blir :)
Förresten så trooooor jag att jag kanske känner bebis nu, det är inte riktigt sparkar men det är någonting som känns inne i magen där bebis ligger så jag tror att det är bebis. Jag hoppas det iallafall och jag hoppas även att dessa "puffar" blir starkare för var dag som går så att jag kan vara säker på att det är bebis. Jag vet ju inte hur det ska kännas då det är första barnet så man vet ju aldrig vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0