bebiskläder

Idag kom min pojkvän hem från sin fiskeresa som han varit på i några dagar med ett gäng vänner, ingen fisk hade dom fått men kul hade dom haft iallafall:)
Igår var jag som sagt i Farsta centrum och köpte massa kläder, både till bebis och till mig själv :) Mina första mammabyxor och första kläder till bebis så det är ju lite speciellt!
På kvällen var jag sedan hos Joanna för att fira henne och Sarah, där det bjöds på kräftor, räkor, bröd, ostar och mycket mer! Det var sjukt gott och det var även väldigt trevligt att träffa alla tjejerna :)
Efter det åkte jag hem till mina föräldrar då jag inte ville sova ensam hemma och möttes av en far som var väldigt glad i hatten efter whiskey :)
Idag så mötte jag en före detta arbetskamrat och en nuvarande arbetskamrat och åt brunch och sedan åkte jag hem till älsklingen som jag nu myser med i soffan.
Till bebis:
En body i strl 50, ett par brallor strl 50 och sen en mysoverall i strl 56. Det är så svårt att veta vad för storlekar man ska köpa, för storlek 50 är det ju inte ens säkert att bebis kan ha när h*n kommer ut, och sen kanske h*n inte kan ha 56 länge alls så jag får kolla upp lite mer hur mycket man bör köpa. Egentligen har jag bestämt mig för att inte köpa något alls innan ultraljudet som vi ska göra om 3 veckor (!!!) men jag kunde inte låta bli!
Sedan gav också mamma oss en fin body som hon hade köpt
Detta är alltså min första bebiskläder och jag är lite rädd för att jag inte kommer kunna sluta köpa nu när jag väl har börjat, dom är ju bara för fina!! Blir ju helt kär i allt jag ser men jag måste vänta tills jag ser om det är en liten flicka eller pojke vi väntar på :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Fiiina! Kram

2011-08-07 @ 21:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0