Vecka 18 imorrn

Imorgon går jag in i vecka 18! Känns verkligen som att jag börjar komma någonstans i graviditeten nu. Snart halvvägs. Dock känns det också som att det är en hel evighet kvar tills att bebis ska komma ut, men det är väl så det skall vara förstår jag :)
Det har inte hänt så mycket mer i mitt liv och det är därför jag inte skriver så ofta. Denna blogg är till för mig att skriva om graviditeten, för att kunna blicka tillbaka och se vad som hände nu och eftersom det inte hänt något skriver jag inte heller.
Om lite mer än en vecka, den 29 Augusti ska jag göra RUL (Rutinultraljud) och jag längtar så mycket, dagarna slingrar sig fram lååångsamt nu och jag är väldigt förväntansfull och nervös. Jag är väldigt rädd då jag inte gått upp ett skit i vikt än och jag oroar mig för att bebis inte mår bra där inne :( 
Jag hoppas av hela mitt hjärta att bebis mår bra inne i magen och att h*n är frisk!!
Nu blir det mys i soffan med min kärlek, det har jag sett fram emot hela dagen. Lång och stressig dag på jobbet så det är skönt att vara hemma.
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Bebis mår så bra så!

Jag gick inte heller upp med dig ibörjan, 3 kilo i vecka 22:) Och du är ju fullt normal, nåja nästan...

Älskar er!

2011-08-19 @ 10:58:50
Postat av: gammelmormor

mitt barnsbarnbarn mår bra du behöver inte vara orolig hjärtat

2011-08-19 @ 14:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0