allmänt babbel

I morse var jag hos barnmorskan, känner mig duktig och tog en promenad dit istället för att ta bilen men halvvägs så ångrade jag mig rejält.. Denna foglossning är ju inte rolig och så fort jag går ut och går känns det som att jag har håll och som att någon sticker knivar i mig. Men det var bara att fortsätta gå och när jag gick samma väg hem istället gick det inte fort haha. Men hem kom jag tillslut tack och lov :)
Idag fortsätter jag med att tvätta upp bebiskläderna och jag har bara en hög med kläder kvar som väntar på att tvättas! Har insett att vi har ganska så mycket för mycket kläder..
Igår så var min käre vän Joanna här på besök och så fick vi även vårt bubbelbadkar levererat av en idiot till lastbilschafför, vem fan dumpar ett badkar mitt ute på gatan och vägrar hjälpa till att dra in det? Speciellt till en gravid tjej som inte kan bära tungt? Usch jag blir så arg på sådana människor, fast badkaret var jättefint så något bra kom det ju ur det. Nu är det bara att vänta på att Tommy installerar badkaret så att man kan ta myysiga bad, jag längtar!
Idag ska jag träffa Mickis, det blir nog en lunch på söder eller något och tiidigt imorgon bitti så åker vi till sääälen för att fira Jul. Ska bli otroligt skönt att komma bort ett par dagar faktiskt.
Mitt SF-mått låg idag på 32 cm, den 7 December låg det på 30 cm och den 30 November låg det på 28 cm. Följer min kurva jättebra och det verkar som att det växer 1 cm i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0