tankar

Tänk, idag är det exakt 50 dagar till tösen är beräknad. 50 dagar!! Det är ju ingenting. Drygt en och en halv månad. Om max två månader är hon hos oss om allt går bra. Jag är så nyfiken på henne, jag är även nyfiken på hur det kommer vara att vara en mamma.
Jag längtar till sömnlösa nätter, jag längtar efter att få hålla dig i mina armar, jag längtar till att gå ut på låånga promenader, jag längtar efter att få pussa dig i pannan, jag längtar efter att få dig i min famn efter förlossningen. Jag längtar till allt som livet innebär med att vara förälder. Nåja kanske inte efter att få se dig ledsen men det är väl något man måste uppleva också, även fast jag redan känner nu hur ont det kommer göra i mitt hjärta av att se dig gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0