Bebis dags

Äntligen är det dags för bebis, så som jag har längtat! Varför jag har valt att blogga om det är för att jag gärna vill skriva ner vad som händer under graviditetens tid och sedan när bebis har tittat fram. Det är alltid roligt att titta tillbaka till allt som händer just nu, se bilder och bara bli lite nostalgisk i framtiden när man saknar denna tid.
Jag har försökt blogga ett par gånger tidigare men jag har aldrig riktigt fortsatt, det hamnar i skymundan från allt annat men nu ska jag verkligen göra ett ärligt försök till att skriva.
Just nu är jag i vecka 14 (13+3) och magen har precis börjat titta fram, i nästa inlägg hade jag tänkt att ladda upp de bilder jag tagit under dessa veckor som gått så att man kan se utveckligen av att bli tjock :) Och så som jag längtar! Är så lycklig nu när bebismagen äntligen börjat komma och jag passar på att njuta av det nu för när man går där höggravid och vaggar fram kanske man inget hellre vill än att vara smal igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0