kläder

Har precis suttit och organiserat bebiskläderna och räknat hur mycket vi har av varje storlek (de minsta storlekarna)
Känner att det inte riktigt är aktuellt med storlekarna som är över 68 så det är de minsta jag har räknat på.
Detta är vad vi har än så länge;
Storlek 50
Byxor: 5 st
Bodys: 8 st
Sparkdräkt: 2 st
Kortarmad sparkdräkt: 3 stycken
Vanlig tröja: 1 st
Klänning: 1 st
Uteoverall: 2 st (en tjock och en lite tunnare)
Vissa av dessa kläder har storleken 50/56
Storlek 56
Byxor: 11 st
Bodys: 15 st (tre av dessa är kortarmade)
Sparkdräkt: 2 st
Tjocktröja: 3 st
Vanlig tröja: 4 st
Uteoverall: 2 st (en tjock och en lite tunnare)
Pyjamas: 4 st (dessa pyjamaser har storleken 50/56)
Storlek 62
Byxor: 16 st
Bodys: 9 st
Sparkdräkt: 1 st
Tjocktröja: 6 st
Vanlig tröja: 3 st
Klänning: 3 st
Uteoverall: 2 st
Pyjamas: 1 st
Storlek 68 (detta har jag inte tänkt att köpa än då man har mycket mycket tid att köpa detta när bebis är född och det känns inte riktigt aktuellt riktigt än)
Byxor: 5 st
Bodys: 2 st
Tjocktröja: 2 st
Klänning: 1 st
Sparkdräkt: 1 st
Andra kläder i de minsta storlekarna:
Strumpor: 7 par
"Tofflor": 3 par
Dregglisar: 8 st
Strumpbyxor: 2 st
Vantar: 5 st (två par tjockare)
Mössor: 8 st (två par tjockare) (3 par tunna) (3 par mellan)
Vad tror ni att jag behöver köpa mer av INNAN bebis är född? Känns som att jag har ganska lite i storlek 50 men känns så sjukt onödigt att köpa mer av detta då man inte vet hur fort det går innan bebis växer ur det? Vad behöver jag köpa mer av?



Kommentarer
Postat av: Isabella

Hjärtat jävlar vad du har shoppat redan:) tror inte du behöver köpa så mycket mer dom växer fortare än vad du tror, prinsessan kommer kanske inte ens hinna använda allt det där hehe.puss

2011-11-13 @ 16:33:03
Postat av: Anonym

Haha har fått så mycket också så allt har jag inte köpt själv men det är sjukt svårt att hålla fingrarna i styr när man ser allt fint i affärerna haha:p

2011-11-13 @ 17:30:04
Postat av: Anonym

haha det förstår jag, jag som inte har tålamod vet inte ens hur jag kommer klara av att gå in 9 månader när den dagen kommer haha:) hoppas du och bebis mår bra, puss

2011-11-14 @ 22:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0