krämpor och lycka

Det var ett tag sedan jag skrev, är riktigt lat och finner aldrig orken till att skriva något men nu har jag så tråkigt så då tog jag tid till att skriva!
Jag mår väldigt bra och det stämmer när folk säger att det nu är dom bästa veckorna under hela graviditeten. Magen är stor, men inte otymplig. Den syns för omgivningen och är riktigt mysig men det är inte jobbigt än så länge att ha magen då den inte är allt för stor.
Min foglossning som jag haft förut försvann och jag hade inte alls ont i över två veckor men nu fruktar jag lite för att den har kommit tillbaka vilket är lite synd. Men vad ska man göra, det blir till att ringa sjukgymnasten imorgon för att förhoppningsvis få komma dit och få lite information. En annan jobbig sak med graviditeten är att min höft pirrar, det känns som kolsyra i höften och det är sjukt jobbigt. Speciellt när jag ska sova då det är näst intill olidligt då det är värre när man ligger still. Jag tror att det är en nerv som är i kläm för jag har knappt någon känsel när jag rör vid höften.
Nu känns det som att jag bara klagar men jag mår faktiskt otroligt bra, förutom dessa krämpor men det hör ju till lite så jag är glad ändå. Glad över att det är ett liv som växer inuti mig. Ett barn, MITT barn!! Min lilla vackra dotter!
Tanken av att jag ska bli mamma är skrämmande, skrämmande bra och det känns så väldigt rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0