Lördag

Idag är det lördag och ingen är gladare än dag. Bebis har varit helt vild i magen de senaste dagarna, hon gör kullerbyttor verkar det som då sparkarna hela tiden är på olika ställen!
Idag ska jag träffa min käre vän Erica och åka till en affär som säljer saker till bebis. Vi får se om jag kommer hem med något men det lär jag garanterat göra.
Igår var jag och Tommy hos hans föräldrar på middag vilket var supermysigt. Hem fick vi med oss massa kläder till bebis, nyköpta och ärvda. Jättefina var dom!
Nu sitter jag och min fina Tommy i soffan och myser med frukost och sparkar från vår älskling, snart blir det till att organisera allt vi fick igår då jag är ett kontrollfreak och inte klarar av röra haha!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0