Magbilder vecka 23

Jag är så glad över att ha mina föräldrar, igår var dom iväg och köpte massa bebiskläder och lite annat nödvändigt och allt var sååå fint!! Längtar tills lilltjejen är ute och jag får klä henne i alla vackra kläder jag fått och köpt.
Jag har fått hem åkpåsen som jag beställde och den var fin som väntat.
Jag känner också ääääntligen sparkar och det är så mysigt, det känns inte utåt än så Tommy får snällt vänta i några veckor till men jag känner puffar och sparkar varje dag nu och jag älskar känslan av det!
Nästa steg blir till att köpa babyskydd och vi har bestämt oss för att köpa Brio Primo, hoppas att det är rätt babyskydd för oss men det tror jag.
Det är ju så väldigt mycket saker som man måste köpa men eftersom vi har en jul innan bebis kommer och födelsedagar så kan vi ju önska oss väldigt mycket också så det är lite svårt då man inte vet vad man ska önska sig och vad man ska köpa själva men det kommer väl naturligt på vägen också.

Idag har jag tagit lite magbilder och nu syns det verkligen att jag är gravid. Min mage är väldigt spetsig och utåtstående haha :)
Vecka 23 (22+2)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Min vackra dotter!

Du är så vacker med din mage:) Du ser så lycklig ut.

Tack för en mysig kväll. Krama om Tommy oxå:)

Älskar dig så mycket.

2011-10-02 @ 19:41:43
Postat av: gammelmormor

du är så vacker mitt älskade barnbarn nu syns det att du är med barn.håller med mamsen att du ser så lycklig ut.

2011-10-03 @ 08:29:11
Postat av: isabella

SÅ FIN! längtar också till lill jennifer kommer till världen:) hoppas allt går bra och att du och bebis mår bra<3

2011-10-04 @ 23:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0