dagen

Har äntligen tagit tummen ur röven och beställt bilder att framkalla, har tänkt att sätta in bilder i en pärm då det är roligare än att ha på datorn. Då kan man också vara säker på att bilderna inte försvinner om datorn går sönder eller något. Vi var på ikea igår och köpte lite inredning och bland annat köpte jag några ramar och en tavellist som jag tänkt att sätta upp lite fina bilder också. Så nu ska hemmet bli lite personligt med fina bilder på vår älskade dotter.
Bland annat denna bild beställde jag i en större variant som jag ska ha uppsatt på tavellist. Bilden är tagen av Erica :)
Och denna har min älskling Tommy fotat :)

Kommentarer
Postat av: gammelmormor

vad ni är vackra mina älskningar

2012-04-24 @ 08:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0