Torsdag

Både igår och idag har jag haft feber och mått riktigt dåligt, idag är värre än igår. Typiskt när det enda jag egentligen vill göra är att vara ute i vårvädret och röra på fläsket. Det är inte heller roligt att må såhär när man har en liten lillfis att ta hand om. Så vi är sängliggandes och jag försöker underhålla Melissa så gott det går. I skrivandes läge ligger hon i sitt nest bredvid mig och garvar åt sig själv. Hon somnade i min famn vid amning men så fort jag la ner henne så vaknade hon, så nu håller jag tummarna på att hon ska somna om. Tveksamt...Hon ligger bara och kollar runt i rummet och verkar underhålla sig själv ganska bra, men så länge hon inte gnäller kan hon väl få ligga där? Känner mig så elak som inte underhåller henne hela tiden ju..

Är glad att Tommy jobbar halvdag imorgon så kan han avlasta mig lite så jag kan få vila mig så mycket jag bara kan. Vill ju bli frisk till helgen ju, inte för att vi har något speciellt planerat men något skojj vill man ju hitta på.
Skön min, haha! Tagen för några veckor sedan av fina Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0