barnmorska

Det gick bra hos barnmorskan idag, magen hade samma mått som förra veckan och hon sa att bebis nu låg så långt ner det går. Har hela dagen kännt mer ilningar i de nedre regionerna än vad jag gjort tidigare, och känns som att kroppen nu genomgår "tömning". Ni som fått barn tidigare vet nog vad jag menar :) Hoppas hoppas att detta tyder på att någonting är på gång, fast vill inte hoppas för mycket. Skall iallafall ringa huddinge sjukhus imorgon bitti för att få tid för ultraljud på fredag. Tror det kallas sån där överburenhetskontroll eller något sånt.. Så det är så det ser ut just nu. Och om ingenting hänt till nästa vecka skall jag på onsdagen ringa förlossningen för att få tid för igångsättning den 17.

Kommentarer
Postat av: Klara

Så kändes min kropp dagen innan Louisa föddes! Håll ut, sen när du ser tillbaka kommer du tycka att det gick sjukt fort. Hitta på saker och håll humöret uppe! Ät en massa glass, haha.

Massa kramar!

2012-02-08 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0