BF+5

Besvikelsen över att vakna upp efter ännu en natt utan en minsta värk och utan bebis blir bara värre och värre efter varje natt. Jag är så sjukt frustrerad nu så det är inte sant, även fast jag var så förberedd på detta gör det fasiken inte saken lättare. VILL HA BEBIS NU, vill inte vänta längre nu. Men jag anar att det är allt för många dagar kvar innan vi får träffa vår lilla tjej, ingenting händer ju i min kropp som bevisar att det snart är dags.

Usch jag vill bara gå i ide och ligga under mitt täcke hela dagarna långa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Drick Tonic vatten i stora mängder, ska sätta igång! Vet flera som de funkar på!! :)

2012-02-07 @ 11:32:56
Postat av: jennifer

Då ska jag be min käre man att köpa hem det efter jobbet och sen ska jag dricka Tonic vatten som om jag aldrig gjort något annat! haha :D

2012-02-07 @ 11:37:55
Postat av: gammelmormor

hjärtat gå i trappor så gjorde jag när mamma skulle komma.

2012-02-07 @ 14:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0