BF+6

Börjar bli tröttsamt att skriva rubriken nu, börjar bli tröttsamt att vänta nu men jag kämpar på. Får lite nervsammanbrott då och då men annars tycker jag att jag hanterar övertiden rätt bra. Jag vet ju att ingen tycker det är kul att gå över och att bebis troligvis inte vill komma ut än av olika anledningar men jag blir så stressad av denna väntan av någon anledning. Tycker det är skitjobbigt.
Dagens planer är att jag ska ta en promenad ner till centrum där jag har tid hos barnmorskan, sedan ska jag möta upp Erica och fina Alexander och äta lunch och sen ska vi gå tillbaka hem till mig och fika och bara myyysa! Sen så kanske Mickis kommer förbi också, om hon lyckas vakna den lilla sömntutan.
Så denna dag blir jättebra och sen ikväll kan ju bebis komma ut?! :D Ja det bestämmer vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0