en liten update

Känner inget intresse av att skriva här längre nu när min skatt har kommit, men ska ändå försöka skriva lite då och då samt lägga upp bilder då jag vet att mina kära släktingar uppe i Östersund är nyfikna på lilla Melissa. Det är ju lite svårt för dom att träffa henne då dom bor uppe bland isbjörnarna, mohaha!
Allt går jättebra med allt, förutom att Melissa har ont i magen på eftermiddagarna/kvällarna, hon är väldigt pruttig och får väldigt ont innan pruttarna kommer ut. Detta resulterar i en väldigt snuttsjuk bebis som skriker då hon förut och inget annat än tutten hjälper. Vi försöker nu med magmassage, miniform och semper droppar samt är väldigt noggranna med att rapa skruttan efter varje mål och jag hoppas innerligt att detta gör hennes mage bättre. Det gör nämligen väldigt ont i hela mig av att se min vackra skatt ha så ont så att hon skriker och se henne trycka med hela kroppen för att få ut pruttar.
Men som jag tidigare sa så går allt jättebra om man bortser från magproblemen, har fått en väldigt snäll bebis som redan har gett sin mamma och pappa sitt första leende (om det är medvetet är fortfarande en bra fråga..). Hon älskar att kissa och bajsa ner skötbordet, älskar att bli vaggad och sover ganska bra om nätterna.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Älskade, vackra Melissa!

2012-02-29 @ 14:17:55
Postat av: gammelmormor

har fått världens vackraste barnbarnsbarn

2012-02-29 @ 15:01:06
Postat av: Amanda

Åh vad hon är lik dig! Herregud så söt! Pröva med windy som jag skrev i förra kommentarerna. Ska fungera för pruttiga bebisar. Ha det bra! Puss&kram!

2012-03-01 @ 08:58:41
URL: http://amandasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0