tankar kring viktuppgång

Jag har under min graviditet gått upp totalt 13 kg, och nu tänker jag fan inte väga mig något mer. Tycker fan inte att det som man går upp efter BF räknas. Så nu ska jag vågstrejka. Tänker inte ställa mig på en våg igen försen EFTER förlossningen. Och idag ska jag unna mig godis som vi handlade igår när vi storhandlade.

Mår rätt så dåligt att att se min kropp i spegeln nu för man ser att jag lagt på mig lite på armar och ben, jag hoppas bara att det jag går ner det ganska fort. Jag vet att jag är fjantig men jag har alltid trivts bra med min kropp och nu när man inte gör det längre så är det lätt att jag överreagerar och mår jättedåligt, riktigt så illa är det inte än och jag har ju varit beredd på att gå upp i vikt under graviditeten. Vår tjej är ju värd alla kg i världen men jag hoppas ju ändå att jag kommer återgå till min gamla kropp efter att hon kommit ut. Jag är ju fortfarande Jennifer även fast jag också kommer vara mamma.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0