21 år

Idag är ingen vanlig dag för idag är min födelsedag hurra hurra hurra!
Ja idag fyller jag 21 år och jag känner att jag börjar bli äldre så det inte känns något speciellt alls över att fylla år. Var och träffade min fina Joanna på dagen, hon visade mig sin nya lägenhet och sen blev det lunch. Efter detta åkte jag och Tommy till barnmorskan där vi fick det glada beskedet att vår älskling var fixerad! Inte för att det är jätteviktigt att dom gör det än men jag har haft någon underlig fixidé på att jag vill att hon ska vara fixerad så ingen är gladare än jag :) Sf-måttet låg idag på 33, precis mitt på kurvan!
Nu håller vi (läs tommy) på att laga mat då hans föräldrar kommer hit på middag, hela min familj är ju i Thailand så dom får vi fira med när dom kommer hem igen :)

Kommentarer
Postat av: Annelie & Bengt

Grattis på födelsedagen från Zelda och Whiskey, ja ifrån oss alla förstås, kram Annelie & Bengt

2012-01-04 @ 20:44:57
Postat av: Jennifer

Tack så jättemycket!! :) Och tack för presenten :)

2012-01-05 @ 11:15:35
URL: http://beebisdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0