BB-väska

Nu är det ju såhär att var man än läser så är det världens hysteri på att man skall packa BB-väskan och jag tänker.. What? Finns ju ingenting att packa ner då jag använder allt nu, alla dessa mjukiskläder och hygienartiklar kan jag ju omöjligt packa ner nu då jag kommer använda detta fram till att jag åker in på förlossningen.
Nu tog jag iallafall ork till mig att packa ner de bebiskläder jag vill ha med mig och lite amningssaker så som amningsbh och amningslinne.
Räcker detta att packa ner? :
Till bebis
2 bodys och 2 byxor i storlek 50
1 sparkdräkt i storlek 50
2 par pyjamaser i storlek 50/56
1 body och 1 byxa i storlek 56
1 overall till hemfärden (storlek 50)
1 par vantar till hemfärd
1 mössa till hemfärd
2 tunna mössor att ha på BB
2 par strumpor
1 par "tofflor"
1 tunn bomullsfilt

Till mig har jag packat ner
1 amningsbh
1 amningslinne
1 tröja att amma i
1 par mjukistofflor


Sen finns det ju ingenting jag kan packa ner då jag använder allt?



Kommentarer
Postat av: Irene

Du behöver nog bara kläder för hemfärden till den lilla. Hon få låna fina kläder på huddinge där det står "tillhör lanstinget".....

2012-01-11 @ 14:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0