dagens planer

Idag blir en händelserik dag. Och rolig! Har dock lite ångest över hur ont min kropp kommer göra ikväll, jag vägrar liksom inse att jag är höggravid och inte riktigt orkar göra de saker man tidigare tagit för givet. Men jag vägrar ligga hemma i soffan idag igen, är så less på att inte göra något alls. Så denna vecka ska jag försöka hitta på så mycket som möjligt, och nästa vecka blir vääldigt lugn. Jag måste ju ha ork till förlossningen! Så som jag kände igår, och så som jag vet att jag kommer känna ikväll igen vill jag inte känna när det väl är dags. Då vill jag vara så utvilad och pigg som möjligt!
Åter till dagens planer, ska åka in till stan om en liten stund för att träffa Erica och Alexander, där ska vi äta lunch och titta runt. När Tommy slutat jobbet ska jag möta upp honom för att gå på bio och sen ska vi ut och äta middag på någon mysig restaurang! Det låter inte som att det är något att bli helt utmattad över men tro mig, att gå så mycket tar ut på kroppen, men jag ska inte klaga! Det hör till graviditeten, och vår prinsessa är värd all smärta i världen! :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack för idag älskade vännen!

2012-01-26 @ 23:01:51
URL: http://ericanygrenbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0