Dagens tjockismage

Dagens tjockismage.

Det är sjukt vad magen ser olik ut med och utan tröja, man ser verkligen att den svarta tröjan förminskar magen.
Men de båda bilderna är tagna vid samma tidpunkt underligt nog.
Jag älskar min gravidmage även fast det är tungt ibland! Och jag älskar att vara gravid trots en jobbig foglossning som väljer att dyka upp vid dumma tidpunkter, och trots sammandragningar/förvärkar som är riktigt jobbiga. Men verkligen ALLT är värt detta för jag vet att det är något bra som kommer ur det. Och jag har bestämt mig för att hur jobbigt allting är nu i slutet så ska jag försöka att inte klaga, för tänk de som inte kan bli gravida/har svårt för att bli gravida. De skulle göra allt för att ha det tuusen gånger jobbigare än vad jag har. Min graviditet har varit underbar från början till slut och jag ska vara så lyckligt lottad över att jag ens kan bli gravid.
Vecka 37 (36+4)

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag kan visa imorgon?:) puss

2012-01-10 @ 14:00:34
URL: http://ericanygrenbackman.blogg.se/
Postat av: Anonym

det känns som att du blir större och större för varje dag som går :P men jätte fin är du <3

2012-01-10 @ 18:24:07
Postat av: Criccan

det känns som att du blir större och större för varje dag som går :P men jätte fin är du <3

2012-01-10 @ 18:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0