kontrollfreak eller en yr höna

Om jag känner mig själv rätt kommer jag springa runt som en galning när jag har värkar och packa ner saker i förvirrning, detta kommer sluta med att jag har med mig alldeles för mycket saker då jag verkligen inte vill packa ner för lite.
Fast samtidigt, kontrollfreaket som jag är kanske det kommer sluta med att jag packar ner allt i förväg och sedan kommer jag behöva plocka upp alla dessa saker för att jag kommer behöva använda det i flera veckor till.. Haha..
Jaja vi får väl se hur det slutar.. Vi har ju bara 5 minuter till sjukhuset med bil så världen går ju verkligen inte under om det visar sig att jag glömt något viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0