Middag

Igår hade vi fina Erica, Philip och lille Alexander över på middag, det var jättemysigt! Nästa gång vi äter middag med dom kanske vi även har vår lille prinsessa här också.
Jag och Tommy lagade Toast Skagen till förrätt, Oxfile med Potatisgratäng till varmrätt och Vaniljpannacotta med hallon och blåbär till efterätt. Det var mums!
Ikväll ska vi hem till mina föräldrar på middag, dom kom hem från Thailand för någon dag sedan så jag har saaaknat min underbara familj!
Nej nu ska vi iväg, Tommys dator har gått sönder så han vill kika på en ny. Det blir en underbar lördag idag, lite shopping och tid med familjen sitter ju aldrig fel. :)

Kommentarer
Postat av: elin ♥ jävligt jätteGravid ♥

tack så jättemyckt för dina fina ord!

bebisen kommer inte fortare om jag gnäller hela tiden. dagarna blir bara längre av det:P

2012-01-16 @ 11:55:00
URL: http://flieo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0