sammandragningar eller förvärkar?

De senaste dagarna har det ilat och huggit lååångt ner när bebis rört på sig, hon trycker verkligen på sjukt mycket nu. Mina sammandragningar börjar också kännas mer nu, det trycker på och jag känner en molande värk/mensvärk när de kommer. Undrar dock om detta är förvärkar eller vanliga sammandragningar. Hur ont måste det göra för att kunna kallas förvärkar? För speciellt ont gör det inte, är bara en lite molande smärta och väldigt obehagligt.
Man kan spekulera i såå mycket nu i slutet haha och det är nog vad jag gör. Är bara nyfiken på hur allt kommer sätta igång och när det kommer sätta igång. Men det är väl bara att vänta och se :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag vet tyvärr inget om förvärkar, jag hade nog inga :)

Min förlossning startade med värkar nåt dygn efter att slemproppen lossnat.

2012-01-25 @ 08:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0