städmani

Idag är det fredag vilket betyder att jag slipper gå runt ensam och ha tråkigt om dagarna, nu är människor lediga. YEEY!!
Planerna för helgen är: Inga alls. Ganska skönt kan jag tycka, hoppas dock på att hitta på något roligt då jag får krupp av att bara gå hemma hela dagarna och inte göra ett skit förutom att städa frenetiskt och läsa gravid och mammabloggar. (Och träffa Erica och lille Alexander, vilket är veckans höjdpunkt♥) Så målet för helgen är att jag ska försöka tvinga någon att göra något roligt med mig =) Tommy blir det första offret, haha stackarn...
Nu ska jag fortsätta med att sitta i soffan, har på förmiddagen städat badrummet, dammtorkat och storstädat köket så jag kan ligga i soffan med bra samvete nu.
Det här är något som är sååå typiskt mig, för att känna att jag kan vila och ta det lugnt måste jag ha förtjänat det, annars kan jag inte vila med gott samvete. Att ligga i soffan/sängen en hel dag när jag vet att det till exempel är disk i köket, smutsigt golv, en full tvättkorg etc, går inte. Jag måste ha det rent och städat omkring mig när jag inte ska göra någonting, annars går det inte.

Kontrollfreaket nr 1, det är jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0