Väntan

Ååh vad jag längtar till den 2 Februari, BF-dagen!! Och det är inte för att jag tror att hon kommer välja att titta ut då, det är väl den dagen då jag minst förväntar att träffa henne.
Anledningen till att jag längtar så mycket är för att det är efter denna dag det närsomhelst kan sätta igång, och det är då den riktiga väntan börjar. Den riktiga väntan efter vattenavgång, värkar eller slempropp. Självklart kan det ju hända närsomhelst nu också men det är liksom för bra för att vara sant, och eftersom man oftast går över första gången är det det jag är helt inställd på också. Nu känns det som att det är veckor kvar innan vi får träffa henne och det känns så sjukt orealistiskt att vi snart kommer ha en bebis här hos oss, VÅR bebis! Efter den 2 Februari kommer det bara handla om dagar och det gör mig så pirrig och förväntansfull!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0