Melissa Anna

Melissa Anna Antonsson
 
 
I Söndags döptes Melissa och det var så himla fint!! Mina vackra kusiner sjöng Välkommen hem med Sonja Alden och tror att många fick sin en liten tår i ögonen. Jag iallafall :) Jag vet inte om det är någon som inte vill vara med på bild så har försökt att inte lägga ut så många. Säg till om det är någon som inte vill att någon bild ska ligga uppe! Efter ceremonin hade vi dopfika hos Tommys föräldrar där vi bjöd på smörgåstårta och fika efter det. Min fina familj hade hjälpt till att baka cupcakes, bullar och maränghjärtan. Tack för hjälpen! Vi hade presentöppning och Melissa fick såå himla fina presenter, tack ALLA!! En helt underbar dag och även ett stort tack till Tommys mamma och pappa för att vi fick ha fikat hos er!! Melissas faddrar är Tommys underbara syster Veronica och min fina bror Jonathan. Vi älskar er. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack för ett fantastiskt fint dop!
Jättefina bilder och det e ok att du lagt upp dem :)
Kram

Svar: Och tack för att ni kom, för presenterna och att du ville vara hennes fadder :)
Bebisdags

2012-06-29 @ 07:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0