vår starka flicka

Melissa är så söt, hon har fått massa hormonprickar i ansiktet och ser numera ut som en tonåring med finnproblem haha. Min söta lilla prutt.
Blev väldigt positivt överraskad när vi tränade nacken i babygymmet idag, hon kunde hålla upp huvudet jättemycket och länge. Tänk, idag är hon 17 dagar, på måndag fyller hon 1 månad. Vart tar tiden vägen?
Vår stora och starka tjej!
Idag ska vi till BVC för vägning och det är alltid lika spännande att se hur mycket hon har gått upp, jag gissar dock på att det är ganska mycket då hon inte bajsat på fyra dagar haha, så vikten idag kanske inte kommer vara riktigt sanningsenlig. Min älskade mamma kommer hit om ett tag och hon ska följa med till BVC, jag ska försöka våga mig in i lite affärer i centrum också då jag har lite viktiga saker att köpa. Får se om Melissa är en nöjd och tyst bebis då, vilket hon inte varit tidigare när jag försökt mig iväg. Då har hon gallskrikit och gett sin mamma panik, känner mig inte riktigt redo för att våga mig ut på annat än promenader men jag ska försöka idag.

Kommentarer
Postat av: gammelmormor

hon är väldigt lik dej när du var liten

2012-03-11 @ 19:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0