älskar mammalivet

Igår var vi iväg igen, först åkte vi hem till Erica som fyllde år igår, grattis i efterskott gumman! Vi tog med oss fika och kaffe och gick ut och lade oss på en filt ute i solen! Sedan tog vi en prommis ner till gullmarsplan och tog tunnelbanan in mot stan för att träffa Ericas syster. Väl inne i stan gick vi och kollade lite i gallerian och sen käkade vi middag, det blev sushi. Gott! Väldigt länge sedan jag åt det.
När vi var klara inne i stan åkte vi med Erica hem och väl där hämtade Tommy upp oss. Han är så snäll som alltid hämtar oss när vi varit iväg, det är väldigt skönt att alltid få skjuts hem.
Idag har vi en hemmadag då resten av dagarna denne vecka är uppbokad, så det är välbehövligt. Ska städa en del och sedan tänkte jag att jag och Melissa ska lägga oss på uteplatsen och bara myyysa och njuta av varandras sällskap. Riktigt skönt att bara vara hemma en dag när man har fullt upp resten av dagarna i veckan. Tror att det är bra för Melissa också, tror inte att det är så bra för henne att man flänger runt hela tiden även fast hon alltid är glad när vi är iväg. Mammas lilla charmtroll!!!

Du och jag mot världen. Och pappa också såklart. Älskar vår lilla familj.
Fina fina Alexander

Kommentarer
Postat av: Mormor/Mamma

Jag älskar er så otroligt mycket. Är så glad att jag har fått äran att vara Mamma och Mormor till er. Kärlek💘

2012-05-24 @ 18:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0