bildregn och bumbostol

Är så glaad! Melissas u.n.d.e.r.b.a.r.a mormor berättade igår att hon köpt en bumbostol till henne. Jag som har funderat på att köpa en sådan blev överlycklig när hon berättade det! Ska bli så spännande att se hur Melissa reagerar när hon får sitta upp själv i den. Spännande!



Nu kommer massa bilder på vår fina






Hon verkligen älskar att ligga på mage och titta runt i rummet.



Såhär ser hon ut när hon vänder sig från mage till rygg, hon liksom tippar med huvudet. Sötnöt!


Gosfisen med pappsingen sin. Såhär ser hon ofta ut när man pussar på henne, haha!


Och såhär glad, läs ARG, är hon när vi åker bil.


Melissas första picknick, hon var överlycklig!










Kommentarer
Postat av: gammelmormor

jag har världens finaste barnbarnbarn

2012-05-07 @ 10:30:31
Postat av: Moster erika

Åh blir så glad när jag er lillfisen. Pussa hon från mig o Nikita

2012-05-07 @ 10:32:09
Postat av: Amanda

Hon är så otroligt lik dig Jennifer. Så himla söt tjej!

2012-05-11 @ 09:09:33
Postat av: mickis

haha hon är ju jätte lik dig, speciellt när hon gör minen när man pussar henne haha!

2012-05-11 @ 13:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0