Bumbostol

Igår så fick Melissa som sagt testa bumbostolen. Hon tyckte om den jättemycket, tror hon blev lite förvånad dock över att hon fick sitta själv. Såg ut så på hennes min, haha!
Den enda nackdelen jag kan säga är att hon nog är liiite för ostabil i nacken än för den då det kändes som att hon tittade neråt alldeles för mycket. Hon såg alltså väldigt ihopsjunken ut.

Men snart så tror jag att vi kommer få mer användning för den! Även fast hon älskar att ligga ner så kan det ju även vara roligt för henne att sitta upp lite, då jag är dålig på att ha hennes sittandes i mitt knä. Känns som om hon belastar ryggen för mycket då jag har henne sittandes så samt att hon blir lite gnällig när jag har henne så.


Melissa säger tack till mormor och morfar för sin fina fina stol!


Kommentarer
Postat av: Gammelmoster toktanten Erika

Det e min tuss de =) Jag måste åka ner snart blir ju galen av att inte få snussa på henne..

2012-05-08 @ 14:40:44
Postat av: Irene (farmor)

Vilken häftig stol , har aldrig hört talas om den.

Hon är så himla söt skruttan.

2012-05-09 @ 12:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0