Tisdag

Idag har vi lite planer för en gångs skull, vi ska till MVC där jag ska sätta in en kopparspiral och så ska min barnmorska göra en återkontroll så att allt ser bra ut i de nedre regionerna haha.
Efter det så ska vi på vår första föräldra/mammagrupp, vilket ska bli jätteroligt! Hoppas bara att det finns någon i min ålder och inte bara massvis med äldre mammor, vill så gärna lära känna lite fler mammor att umgås med såhär i mammaledigheten. Visst jag har min älskade och bästa vän Erica med Alexander, men henne kan jag inte terra varje dag, haha! Så förhoppningsvis träffar jag någon likasinnad som man kanske kan träffa då och då.
Måste säga att jag är lite nervös för den här mammagruppen, men samtidigt ska det bli väldigt roligt också!
Melissa sover nu sin förmiddagslur och förhoppningsvis sover hon i någon timma till så att jag kan få duscha och fixa i ordning mig i lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0