Underbara dagar

Underbara sommardagar!!


Har haft två helt underbara dagar, och fler ska det bli!

Igår var jag och Melissa iväg och träffade en tjej och hennes dotter som ungefär lika gammal som Melissa. Det var verkligen supertrevligt och vi hade mycket att prata om, så jag hoppas att vi kan ses igen! Vi tog en promenad i huddinge och sen satt vi på en uteservering i solen och pratade. Hur trevligt som helst.
Idag så åkte jag och Melissa och plockade upp Erica och Alexander, vi åkte till Kungens Kurva och Lekia och tittade på lite barnvagnar då vi båda är trötta på våra Emmaljungor. Liggdelen är hur bra som helst men både jag och Erica håller med om att vi inte gillar vagnen när den blir sittdel. Så vi är ute efter en liten och smidig vagn med svängbara framhjul. Det gäller bara för mig att övertyga Tommy om att vi ska sälja våran vagn och köpa en ny då han är väldigt skeptisk till det hela.
Sedan åkte vi hem till oss och åt lunch och pratade, Erica fick även sin födelsedagspresent av mig då hon fyller 21 imorgon. Hon fick en moroccan oil för håret, jag har en sådan och tycker att den är riktigt bra så jag hoppas att Erica också tycker den är bra!
Sedan lade vi oss på våran uteplats på gräset med våra underbaringar till barn och bara njöööt av det underbara vädret. När Tommy kom hem från jobbet skjutsade vi hem Erica och Alexadner och sedan åkte vi hem till hans föräldrar och åt god middag.
Melissa har varit exemplarisk hela dagen, förutom då vi åkte bil då hon skrek nästan hela tiden. När hon är övertrött så blir hon SÅÅ arg av att åka bil.  :(
Ja, som jag sa, u.n.d.e.r.b.a.r.a dagar och man känner att sommaren är på GOD väg. Jag hoppas så innerligt att sommarvädret är här för att stanna. Man blir så lycklig i hela kroppen när solen är framme.
Ren lycka!



Här kommer lite bilder från vår dag, mitt hjärta värmer bara av att titta på bilderna. UNDERBARA NI!!!












Kommentarer
Postat av: Erica - Mamma till Alexander

Love u !!!!!

2012-05-22 @ 20:16:20
URL: http://ericaas.com
Postat av: Anonym

Fyra sötnosar! Vilka vackra foton.💓

2012-05-22 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0