vaccin

Idag fick Melissa sitt 3 månadersvaccin och det var hemskt. Hon blev verkligen jätteledsen och inte ens tutten dög, min älskade lilla plutt! Jag började självklart gråta så jag var så glad att Tommy var med och kunde hålla henne när hon fick den andra sprutan. Nu sover hon i vagnen och jag hoppas av hela mitt hjärta att hon mår bättre när hon vaknar. Gör så oerhört ont att se henne så ledsen som hon var. Man hör och ser ju skillnaden när hon är ledsen på riktigt och det var hon verkligen nu.
Nu är hon vaken och gav mig ett leende så fort hon såg mig. Nu ammar hon och jag hoppas att hon slipper feber.

Här var hon inte gammal, någon vecka bara! Arg som ett litet bi, ett rosa bi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0