Fullsmäckad vecka

Måndag. En ny vecka. Denna veckan är totalt fullsmäckad och det känns härligt =)
 
Idag ska vi hem till Erica och Alexander, och soom vi har längtat efter dom <3 Stackars lilla Alexander åkte på magsjuka som Melissa, fast han hade det mycket värre och blev väldigt mycket sjukare än Melissa. Nu är dom äntligen återställda och vi får krama och pussa på dom hur mycket vi vill! Underbart.
Imorgon kommer mina fina vänner med deras fina barn hit. Susanne med Hugo, Frida med Lorentz och Erica med Alexander hit på lunch, fika och bus och det ska också det bli himlans roligt.
På onsdag kommer Linda och hennes fantastiskt söta dotter Nellie hit och hälsar på, och på Torsdag ska jag och Melissa hem till ytterligare en mammavän som vi lärde känna på föräldragruppen Tilde på lunch. Dit kommer även två till mammor med barn som vi också lärt känna på föräldragruppen.
 
Så veckan är verkligen fullplanerad, och det är bara roliga saker vi ska göra! Känns skönt att vi har mycket att göra då Pappa Tommy är bortrest i jobb och inte kommer hem försen på Torsdag eftermiddag och sedan är han ledig på fredag och då hade jag tänkt att vi skulle åka och bada på badhuset med Melissa för första gången. Spännande! 
 
På lördag ska vi ha den årliga julbakningen hos min fina svärmor och svärfar och det ska verkligen bli mysigt. Jag kommer ihåg  förra året, där jag satt med min mage och undrade hur nästa år skulle bli. Att vi då skulle ha en dotter och jag minns hur nyfiken jag var över henne och om hur livet skulle bli. Och vips så har det gått ett år och allt har blivit så mycket bättre än vad jag någonsin hade kunnat föreställa mig! Tänk vad livet är fyllt av överraskningar och underbara ting :)
 
Men veckan är också fylld av grejer som inte är lika roliga, och det är som sagt den jäkla matten som jag måste sitta med varje kväll när Melissa somnat. I helgen ska vi även packa alla mina och Melissas grejer/kläder för att sedan flytta hem till mina föräldrar där vi ska bo framöver. Anledningen till detta är för att det blir mycket lättare att ta allt lite pö om pö nu när vi snart flyttar helt och när Tommy är klar med sitt jobb ute i landet så flyttar han också hem till mina föräldrar, där vi ska bo tills vi åker på en liten minisemester i Sälen tills vi flyttar in i Radhuset!
 
 
 
En gravid Jennifer, under julen i Sälen förra året :)
 

Kommentarer
Postat av: Irene (farmor)

Just autfit.

2012-11-26 @ 13:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0