Som pricken över I:et

När vi ändå är negativa så kan jag passa på att berätta en grej som fick mitt dåliga humör ännu sämre. Skulle ju hämta ut min Iphone 5 som kommit. Och nu tänker ni säkert - Ja men det är väl någonting som borde få hennes humör att bli bättre? 
Men vet ni vad, det gjorde det inte.. För när jag kommit fram till affären och tog fram smset där den speciella koden står, som man måste ha för att kunna hämta paketet, så råkar jag RADERA det som står. Fråga mig inte hur, för det vet jag inte ens själv. Råkade väl komma åt någonting som fick det att försvinna.. Så Iphonen får snällt ligga kvar i affären tills jag får ett påminnelsesms. Kul va?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0