tröttis

I natt har vi sovit väldigt dåligt. För det första kunde jag inte somna, låg i flera timmar innan jag tillslut lyckades. Anledningen till att jag inte kunde sova är för att Melissa låg och vred och vände på sig kontant. Hon gnällde även sjukt mycket i sömnen. Sedan har det hållt på, hela natten har hon gnällt och slängt sig fram och tillbaka i sängen. Fattar inte varför. Lite snorig har hon blivit under natten så tror att det kanske kan vara därför. Jag känner mig också lite förkyld så det är väl något skit vi åkt på. 
Hoppas att nästa natt blir bättre för jag är sjukt trött. 
Annars så är vintern här nu, jag tycker det är så underbart!! Blir så mycket ljusare med snön och det ska bli kul att se hur Melissa reagerar när hon ser snön. Förra året var hon ju för liten så man kan ju säga att det här är hennes första snö :) Jag köpte en babypulka på Ullared förut så den ska vi ut och glida i hade jag jag tänkt!
 
Idag kommer Pappa Tommy hem och han är ledig imorgon, planen var att vi skulle åka till badhuset och bada med Melissa men nu vet jag inte riktigt hur det blir då hon är lite snorig.. Eftersom det är första gången vi tänkt bada med henne så vet jag inte så mycket om det, så nu efterlyser jag lite tips på vad man ska tänka på. Så är det någon som vet mer än jag så berätta gärna hur Ni gjort? :)
 
 
 
Melissa målade (och åt) med fingerfärg igår på Öppna förskolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0