Fredag

Härliga Fredag. Även fast man är mammaledig får man verkligen helgkänsla på Fredagar. Helg är att få umgås med hela familjen. Vår lilla underbara familj.
 
Melissa blev 7 månader igår och hon har nu börjat åla sig framåt, hon ställer sig näästan i krypläge, bara lite svag i armarna än så länge så oftast blir det att hon står på sina armbågar när hon ska försöka ta sig fram. Men hon har fått in tekniken på en arm och ett ben i taget. Filmade henne igår, ska se om jag kommer ihåg att lägga upp filmen. 
 
Kvällarna och nätterna är joobbiga, hon är väldigt svårsövd och det är bara min tutte som gäller. Hon vägrar numera allt som har med flaska och napp att göra men vi försöker och kämpar, men slutar alltid med gallskrik från Melissas håll och tårar från mitt. Haha. Är lite känslig och klen av mig som ni kanske märker...
 
Nu sitter jag med en kopp kaffe medan Melissa ligger och leker på golvet. Hon börjar bli väldigt otålig så det är dags att jag avrundar här. Om några timmar kommer Pappa Tommy hem och då är det HEEEELG, yey!!
 
 
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Irene (farmor)

Ni vet ialla fall var ni har henne, tänk när hon är tonåring och ni inte vet när var hur hon kommer hemm
Små barn små bekymmer stor barn.......
Kanske inte är någon tröst nu men det blir nog bättre med sömnen vartefter hon växer. Veronica var nog 10 månader när jag börja få sova bra.

2012-09-14 @ 10:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0