hej

Livet flyter på, varje dag är underbar med Melissa. Självklart har man sämre dagar och allt är ju inte som på rosa små moln men är ändå världens lyckligaste. 
 
Tycker att det är himlans mysigt med höst nu också, är mätt på sommaren. Det är ju det som är så fantastiskt med Sverige och de olika årstiderna, när det är dags för en ny så längtar man och det är så skönt, men när den är över är man mätt och vill ha en ny. Hösten är så mysig med mörkret på kvällarna, de otroligt vackra färgerna och den lite krispiga och friska kylan när solen är framme. 
 
Melissa har lärt sig att vinka, hon "pratar" mer än någonsin och har börjat säga där - dä. Kryper gör hon verkligen inte och det lär dröja ett tag tills dess, hon rullar fortfarande dit hon ska. Lilla plutten.
 
 
Nätterna är förjävliga, HUR får man dom att sova hela nätter?? Hjälp mig någon för det är fruktansvärt jobbigt med en bebis som vaknar en gång i timmen hela tiden?
 
 
Premiärgungningen
Hela detta lilla "Collaget" är taget från Min fina Ericas blogg - Ericaas.com
 

Kommentarer
Postat av: Moster Erika

Hon är så underbar min lilla tjej:-) Vill verkligen komma ner och mysa med er.

Svar: Och jag MÅSTE komma till Östersund snart så jag får träffa alla <3
Bebisdags

2012-09-06 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0