söndag

Ligger i soffan, helt död. Melissa sover sedan en timme tillbaka, läggningen idag gick bra. Hon drack lite välling från flaska ikväll, dock med protester. Jag mår sjukt dåligt, har endast mig själv att skylla då jag tryckt i mig massiva mängder med godis. Känns som att jag ska kräkas vilken sekund som helst. Haha! 
 
 
Igår var jag faktiskt iväg på kvällen. Träffade mina vänner, först var vi hemma hos Mickis och därefter åkte vi in till Söder. Hade verkligen jätteroligt, även fast jag självklart saknade Melissa varje sekund. Det hade gått bra hemma med Pappa Tommy, han sövde henne i vagnen. Jag tog en Taxi hem efter ett tag och var hemma vid 12.
 
Jag märker att jag inte är van att vara uppe sent, samt att jag inte är van att dricka. Känns litegrann idag faktiskt, inte så att jag är bakfull men är väldigt seg och trött. 
Idag har vi fixat en del här hemma, rensat ut Tommys garderob, städat lite, fixat i förrådet och skakat av alla kuddarna i soffan. Grejer som jag inte skulle kunna göra själv om dagarna när jag är ensam med Melissa har vi också gjort. Så det är väldigt skönt att ha fått det gjort!
 
Imorgon kommer några mammakompisar med sina söta söner över på Lunch, så jag ska laga en sallad och efter det blir det fika. Ska bli jätteroligt! 
 
För övrigt så ålar Melissa överallt nu. In i hallen, under bordet, till köket. Hon utforskar allt som hon tidigare inte haft möjlighet till när hon inte kunde förflytta sig. Fort går det också! Så himla duktig och SÅ stolta föräldrar är vi. 
 
 
Gammal bild på Melissa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0